Halálra gázolta egy kisbusz sofőrje a Magyar Közút nyírbátori mérnökségének egyik munkatársát Nagykálló térségében. Az 55 éves családapát nem tudták újraéleszteni, Tibor a helyszínen meghalt. 2000 óta ez a 22. olyan halálos baleset, amelyben közutas halt meg, munkavégzés közben.
Elgázolták a munkást
A közutasok jelzőőrös irányítás mellett padkarendezési munkákat végeztek, s már éppen pakoltak össze, hogy elinduljanak, amikor a kisbusz elgázolta egyiküket. A Facebook-oldalukon azt írták, a jármű sofőrje, eddig tisztázatlan okok miatt, áttért a menetirány szerinti másik sávba, belehajtott a munkaterületre, ahol a padkán tartózkodó munkatársukat elütötte. A Kékvillogó legfrissebb híreit ide kattintva éred el! A Facebookon már 341 ezernél is többen követnek minket.
Nem tudták újraéleszteni
A hatóságok jelenleg is vizsgálják, hogy a sofőr miért haladt szabálytalanul az érintett szakaszon. Az elgázolt 55 éves édesapát próbálták újraéleszteni a helyszínen, de már nem tudták megmenteni az életét.
20 éve dolgozott a közútnál
„Tibor oszlopos tagja volt a nyírbátori csapatunknak, több mint két évtizeden át volt közutas. Fontos szakembert, kiváló barátot és családapát veszítettünk ma el. Osztozunk a család fájdalmában, felfoghatatlan számunkra, hogy ez ma megtörténhetett – írta a Magyar Közút bejegyzésben.
A forgalmas napokon már 200 ezernél is többen olvassák a Kékvillogó.hu hírportált. Ezzel Magyarország Top 11 hírportálja közé kerültünk. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint az Origo, Index, Telex, Blikk, 24.hu vagy az RTL KLUB és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most Te is minket olvasol! Részletek itt. A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
Burkolatjavítást végeztek
Ahogyan arról a Kékvillogó.hu is beszámolt, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. makói mérnöksége 2023. március 22-én, szerdán burkolatjavítási munkákat végzett az M43-as autópálya határ felé vezető oldalán, a 28-as kilométerszelvény térségében.
Hatalmas ütközés
A munkaterületet a szigorú műszaki előírásoknak megfelelően előre jelezték a szakemberek, több lépcsőben 100-as, illetve 80 km/órás sebességkorlátozást vezettek be. A munkavégzés végeztével, éppen, mikor a munkaterületet elhagyták volna a szakemberek, az azt védő, ütközési energiaelnyelő berendezéssel felszerelt teherautóba akkora erővel rohant bele egy külföldi kamionos, hogy a közutas teherautót az árokba lökte, annak fülkéjébe szorult be a közútkezelő makói szakembere, amit a 41 éves férfi már nem élt túl.
Helyszíni felvétel az M43-ason történt baleset után
Forrás: police.hu
Meghalt az egyik munkatárs
„A Magyar Közút mély fájdalommal vette tudomásul kiváló munkatársának elvesztését, őt a társaság a saját halottjának tekinti és minden segítséget megad az elhunyt hozzátartozóinak.” – közölte közleményében tavaly a társaság.
A 22. tragikus eset
2000-től napjainkig már 22 közútkezelő szakember veszítette életét munkavégzés közben, döntően figyelmetlen sofőrök miatt. Az ilyen tragikus esetek elkerülése érdekében a Magyar Közút nem győzi hangsúlyozni, hogy a gyorsforgalmi- és a közutakon is a kihelyezett ideiglenes előjelzéseket, korlátozásokat minden esetben maximálisan tartsák be a közlekedők, azok nem véletlenül vannak ott és úgy kihelyezve. Amennyiben a táblázásoknak, előjelzéseknek megfelelően közlekednek a munkaterületek térségében az autósok, nemcsak a maguk, hanem az ott dolgozók biztonságáért is sokat tehetnek. A Kékvillogó legfrissebb híreit ide kattintva éred el! A Facebookon már 341 ezernél is többen követnek minket.
Kiemelt kép: illusztráció