Elhunyt a kórházban a M7-esen történt busztragédia egyik sérültje. Ezzel már 9 áldozata van a Szabadbattyánnál történt balesetnek. A buszon 56-an utaztak, közülük 8-an a helyszínen életüket vesztették. Az egyik áldozat a járművet vezető sofőr.

Meghalt az egyik sérült

Szomorú hírről kell tájékoztassam Önöket: Székesfehérvár polgárát, az egyik önkormányzati vállalat munkatársát, aki súlyosan megsérült a szabadbattyányi buszbalesetben, tegnap este elvesztettük egy hetes küzdelem után” – írja Facebook oldalán Cser-Palkovics András. A Kékvillogó.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!

Gyászol a polgármester

A polgármester így folytatja bejegyzését: „Ezúton szeretném az önkormányzat és egész Székesfehérvár együttérzését kifejezni családja, barátai és kollégái számára. A pótolhatatlan veszteség súlyát nem tudjuk enyhíteni, de mind az önkormányzat, mind a vállalat minden lehetősége szerinti segítséget igyekszik megadni a hozzátartozók számára. Isten nyugosztalja polgárunkat!” – írja a BudaPestkörnyeke.hu

A forgalmas napokon már 200 ezernél is többen olvassák a Kékvillogó.hu hírportált. Ezzel Magyarország Top 11 hírportálja közé kerültünk. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint az Origo, Index, Telex, Blikk, 24.hu vagy az RTL KLUB és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most Te is minket olvasol! Részletek itt.

Buszbaleset az M7-en

Amint arról a Kékvillogó.hu is beszámolt, múlt vasárnap hajnalban tragikus baleset történt az M7-es autópályán. Egy turistákat szállító busz Horvátországból tartott hazafelé, amikor hirtelen irányíthatatlanná vált, felborult és egy hídpillérnek ütközött.

8-an haltak meg a helyszínen

A buszon 56 ember utazott, közül 8-an meghaltak a helyszínen, 48-an pedig megsérültek. A rendőrség egylőre még vizsgálja a baleset körülményeit, a túlélők szerint defekt okozhatta a tragédiát. A balesetben, az egyik sofőr, aki éppen a járművet vezette, szintén elhunyt.

MTI/Mihádák Zoltán

Két sofőr kísérte a csoportot

Fél órával a baleset előtt váltottak buszvezetőt. Két sofőr ment a turistacsoporttal, egy fiatalabb férfi, illetve az idősebb M. László. Ő utóbbi halt meg az M7-esen történt tragédiában.

Fiát is magával vitte volna

M. László fia a tragédia után azt nyilatkozta, hogy édesapja őt is el akarta vinni magával a kirándulásra, de végül nem lett semmi a közös programból. A fiú a tragédia hajnalán megérezte, hogy valami baj van. Éjszaka felébredt és nem tudott visszaaludni.

Telefonon próbálták felhívni az édesapát

„Hiába próbáltuk felhívni az édesapámat, már nem vehette fel a telefonját. Elértük viszont Janit, aki azonnal elmondta, mi történt. Ezek után természetesen elindultunk a helyszínre. Már úton voltunk, amikor a szomszédok felhívtak minket, hogy a rendőrök a házunknál csöngetnek. Nyilván ők akarták közölni a tragédia tényét” – mondta a gyászoló fiú.

Édesanyjával utazott

A busz másik sofőrje édesanyjával ment Horvátországba. János az asszonyt 70. születésnapán lepte meg ezzel a kirándulással. Gizike azonban nem élte túl a balesetet.

A fűbe fekve tért magához

„Miért pont én éltem túl? Anyut is én hívtam magammal és váltótársamul Lacit is. Már egyikük sem él. A becsapódás után a fűben fekve tértem magamhoz. Láttam, hogy az ülésem és a busz teljes eleje eltűnt. Nem tudom, hogy élhettem ezt túl” – mondta a tragédia után férfi.

Nem tudott rajtuk segíteni

Majd így folytatta: „Megláttam a volán mögött Lacit, rögtön tudtam, hogy meghalt. Édesanyám mögötte ült. Ránéztem, és tudtam, hogy anyámon már nem lehet segíteni”

Gizike nagy álma teljesült

János édesanyja, Gizike, mielőtt visszaindultak Baskáról, felhívta férjét és boldogan újságolta, hogy milyen szép helyen jár. János bácsi azt mesélte, hogy feleségének nagy álma teljesült azzal, hogy elmehetett a horvát tengerpartra. A Kékvillogó.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!