Felsővezeték-szakadás miatt késések várhatók a Déli pályaudvarról induló és oda érkező vonatoknál – közölte a Mávinform szerda reggel.
Megnövekedett menetidő
Azt írták, a Déli pályaudvar és Kelenföld között felsővezeték-szakadás miatt egy vágányon szünetel a vonatforgalom. Emiatt a Budapest-Győr-Hegyeshalom, a Budapest-Székesfehérvár-Nagykanizsa és a Budapest-Pusztaszabolcs-Pécs vonalakon 15-30, esetenként 30-60 perccel nőhet a menetidő. A vonatközlekedés átszervezése folyamatban van – tudatta a Mávinform. A Kékvillogó.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!
Dombóvár-Komló között pótlóbusz
A Dombóvárról Komlóra 9:01-kor és a Komlóról Dombóvárra 11:01-kor induló személyvonat (38612, 38615) helyett pótlóbusz közlekedik.
Komárom-Esztergom között vonatpótlók
A Komáromból Esztergomba 5:46-kor és az Esztergomból Komáromba 7:43-kor induló S74-es vonat (32929, 32922) helyett pótlóbusz közlekedik. A busz Dunaalmás, Várhegyalja, Piszke, Nyergesújfalu felső, Tát esetében a Volánbusz megállóhelyeken áll meg, Dorogon a vasútállomásnál áll meg, azonban Esztergom-Kertvárost nem érinti.
A forgalmas napokon már 200 ezernél is többen olvassák a Kékvillogó.hu hírportált. Ezzel Magyarország Top 11 hírportálja közé kerültünk. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint az Origo, Index, Telex, Blikk, 24.hu vagy az RTL KLUB és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most Te is minket olvasol! Részletek itt. A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!
A MÁV app-on átmenetileg nem lehet jegyet venni
A szorosára nőtt menetidőn és a pótlóbuszokon túl, jelenleg a jegyvásárlás sem túl egyszerű, az applikáción keresztül ugyanis nem lehet megvenni.
Dolgoznak a hiba javításán
A vasúti menetjegyeket a pénztárakban, a vonatok fedélzetén, a jegykiadó automatáknál, valamint az Elvirán vásárolhatják meg. A szakemberek dolgoznak a hiba kijavításán.
Lassú
A fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg jegyét el tudjuk Önhöz juttatni. Utazás csak érvényes jegy birtokában lehetséges, ezért kérjük, utazás előtt ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e. Ha nem regisztrált felhasználóként vásárolt, kérjük, utazás előtt ellenőrizze bejövő leveleit és a Levélszemét mappát is.
Mi lesz a levont összeggel?
Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük, jelezze az informacio@mav-start.hu címen.
Ha probléma adódik
A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük, adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált vagy amit vendégvásárlóként értesítési címnek megadott; a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait. A Kékvillogó.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!
Kiemelt kép: Illusztráció