Van egy gyakori hiba, amit napjainkban sok webáruház-tulajdonos elkövet. Nem építenek listát, nem élnek a profi email marketing nyújtotta előnyökkel. Te ne kövesd el ezt a hibát!
Az oldalra látogatóknak ma már nem lehet azonnal eladni, hiszen a többség első körben csak nézelődni szeretne, információkat gyűjt. Ekkor kell megszólítani őket, és bizalmat építeni, hogy később egyszerűen vásárlásra lehessen ösztönözni. Amennyiben erre nem kerül sor, rengeteg pénz marad az asztalodon.
Az egyik legjobb és leghatékonyabb módszer a bizalomépítésre
Az email marketing az egyik legjobb és leghatékonyabb módszer a bizalomépítésre és a kapcsolatteremtésre. Ha professzionálisan van kivitelezve, akkor egyszerűen elérhető, hogy az érdeklődő újra és újra visszatérjen az oldalra és vásároljon.
Természetesen itt nem a hírlevelekre gondolunk, amelyek az új akciókat és újdonságokat tartalmazzák, mert erre nem szívesen iratkoznak fel. Fontos megérteni a különbséget, mert ez nagymértékben befolyásolja a későbbi sikereket.
A profi email marketing értékes, hasznos és érdekes anyagokat tartalmaz
A hírlevél célja az eladás, miközben a profi email marketing értékes, hasznos és érdekes anyagokat tartalmaz, amely kimondottan a célközönséget szólítja meg. Tehát oktatja és szórakoztatja őket minden egyes levélben, nem csupán az eladásról szól.
Ennek köszönhetően el lehet érni, hogy a leveleket szívesen olvassák, nagyobb legyen a megnyitási és átkattintási arány, továbbá minimális legyen a leiratkozások száma. Mindemellett fontos, hogy szívesen hallgassanak rád, amelyhez szakértőként kell pozicionálni magad. Ez is hozzájárul ahhoz, hogy később szívesen vásároljanak Tőled.
A Lead Magnet olyan értéket képvisel, amiért érdemes feliratkozni
Fontos hangsúlyozni, hogy nem fognak feliratkozni, ha nincs Lead Magnet, amiért cserébe szívesen megadják az adataikat. A Lead Magnet értéket képvisel, amiért úgy érzi az érdeklődő, hogy érdemes megadnia a nevét és az email címét.
Érdemes elgondolkodnod azon, hogy a Te célközönséged számára mi jelenthet értéket. Esetleg egy ajándék konzultáció, e-book vagy oktatóvideó? Ha sikerül megtalálni a megfelelő Lead Magnetet, akkor az oldalra látogatók önkéntesen kitöltik a feliratkozási űrlapot. További előnye ennek a módszernek, hogy a lista kizárólag valódi érdeklődőkből fog állni.
Ráadásul a célközönséget szegmensekre, kisebb csoportokra lehet osztani később, például az alapján, hogy az értékesítési tölcsérben hol helyezkednek el, vagy éppen mi érdekli őket. Ennek a lehetőségnek köszönhetően pedig célzott üzeneteket lehet küldeni a szegmenseknek.
Végül pedig egy utolsó tanács: célszerű személyre szabnod az email üdvözlést. Ennek legegyszerűbb módja a név szerinti megszólítás, amely a legtöbb eszközzel egyszerűen megvalósítható. Ezáltal úgy érzik a címzettek, hogy közvetlenül nekik szól az üzenet, és nagyobb eséllyel nyitják meg a levelet. Valamint érdemes nem csak a megszólításban, hanem a levél tartalmában is törekedned a személyre szabott ügyfélélményre.
Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő: konverziomester.hu
Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják az olvasóink Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek egy hónapig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát.