A cégek életében az egyik legfontosabb tényező a hatékony költséggazdálkodás, ami alap a hosszú távú, biztonságos, kiszámítható működéshez. 

Sok vállalkozás életében jön el a pillanat, amikor növekedése révén kinövi addigi irodáját, telephelyét, el kell költöznie. Ez általában örömteli pillanat, amire sok vállalatvezető a kezdetek óta vár. Igen ám, de egy költözés sohasem egyszerű, főleg a cégek esetében. Számos probléma merülhet fel alatta. A Servitius és Partnerei költöztetés segítségével ez nem lesz bonyolult feladat.

Mire kell odafigyelni egy irodaköltöztetés esetén?

Ha a költöztetés Budapest területén fog történni, számos olyan dologra kell figyelni, ügyelni, ami a privát költözéseknél ritkán merül fel. Ilyen lehet például, hogy csak megszabott időintervallumban lehetséges mondjuk a ki- és beköltözés egy irodaházban. 

Fontos, hogy az irattáraknál minden esetben biztosítani kell az iratok sorrendjének tartását, elkerülendő a keveredést és a későbbi plusz munkát. A meglévő irodabútorok esetleges szét- és összeszerelésével is érdemes előrekalkulálni.

Ezenkívül fontos a jó időzítés és szervezés, hogy a munkavállalók ne essenek ki a munkavégzésből még egy költözés esetén sem.

Miért válasszon profikat a költözéshez?

A költöztetés is egy szakma. Egy vállalkozás esetében általában nem csupán pár laptopot és iratgyűjtőt kell egyik helyről a másikra vinni, hanem ennél komplexebb folyamat lesz a szállítás. 

Elég, ha csak egy páncélszekrény mozgatását, szállítását nézzük. Ide bizony sokszor speciális szerszámok, eszközök lesznek szükségesek, nem utolsósorban az ehhez elegendő teherbírású gépjármű. 

Így mindenképpen érdemes már az igényfelmérés esetén specialistához fordulni, aki hasznos tanácsaival sok pénzt spórolhat meg vállalkozásának a helytelen szállítás során felmerülő későbbi károk kiküszöbölésével.

A csomagolás fontossága költöztetéskor

Az egyik legfontosabb és nélkülözhetetlen dolog az irodaköltöztetés során a szállítandó bútorok, értékek megfelelő csomagolása. Ezzel sem kell Önnek foglalkoznia, ha értő kezekre bízza a szállítást. 

Mire lehet szüksége? Dobozra, buborékfóliára, zsugorfóliára, ragasztószalagra, zsákra? Nem probléma!

Nem muszáj feleslegesen aggódnia, hogy mennyibe fog kerülni a csomagolóanyag, elegendő mennyiséget és megfelelőt tud-e beszerezni belőle. A profi költöztető cégek akár csomagolóanyag bérléssel is tudnak segíteni, így is védve a környezetet a felesleges terheléstől, ami a szállítás után keletkezne a csomagolóanyagok kidobása által.

Ráadásul például dobozok bérlésnél nem is kell azonnal visszaadnia azokat, ráér akár egy hónap múlva is kipakolni belőlük, ahogy a költöztetés okozta átállás engedi.

Legyen szó vállalkozásának új helyre történő költöztetéséről, egy új irodabútor beszerzéséről vagy elhasználódott dolgok lomtalanításáról, a Servitius és Partnerei költöztetés gyorsan, gördülékenyen, precízen, szakszerűen segít Önnek, megszabadítva az ezzel járó felesleges stressztől, akár Budapesten vagy vidéken. 

Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a koltoztetes-szallitas-transport.hu oldalt működtető cég.