A kreativitásról leginkább a művészi alkotások jutnak eszünkbe, így a kreatív weboldalak kapcsán egy grafikailag és dizájnelemekben kimagasló alkotásra gondolunk, azonban sokkal inkább a magas színvonalú a megfelelő szinonima rá.
Egy honlap akkor lehet sikeres, ha meghatározott célja van, és kialakítása ennek megfelelő, ha nemcsak esztétikus, hanem professzionálisan kialakított. Ehhez azonban tisztában kell lenni a potenciális vevőkkel, a célcsoporttal, ismerni kell a problémáikat, illetve azt, hogy ezt a termék vagy szolgáltatás, illetve az oldal kialakítása hogyan segítheti. Röviden összefoglalva: legyen gyors, jól működő és vevőszerző, ezt szolgálja a kreatív weboldal készítés.
Tűnj ki a tömegből!
A digitalizáció korában az online jelenlétnek egyre nagyobb szerep jut mindenki életében, így azok a vállalkozások, amelyek nincsenek jelen a digitális térben, láthatatlanok. Egy weboldal is csak akkor érheti el a célját, ha megjelenik a keresőkben, így a felhasználók előtt látható. A nagy zajban figyelemfelkeltő honlapra van szükség, amely segít kiemelni a tömegből.
Az első benyomásnak az üzleti kapcsolatokban is nagy jelentősége van, az online világban a weboldalak jelentik ezt a felületet, így ezeknek kell megragadnia a figyelmet, meggyőznie a látogatókat mindössze 7 másodperc alatt. Ragadd meg a figyelmet az egyedi dizájn, az átlátható és logikus felépítés, valamint a könnyű navigáció segítségével, legyél emlékezetes!
Milyen egy profi honlap?
Egy vevőszerző weboldalnak célja, üzenete van, érzéseket közvetít, továbbá a potenciális vásárlók problémáira nyújt megoldást, tervezésénél ők állnak a középpontban, ismerni kell az érzéseiket, a döntéseiket. Ezek alapján könnyebben meghatározható a stílus, a hangulat, amelyek kifejezhetők a jól megválasztott színek és tipográfia segítségével.
Azonban nem szabad szem elől téveszteni az itt is érvényes elvet, hogy a kevesebb több, ugyanis egy túlzó dizájnnal éppen az ellenkező hatás érhető el, elriaszthatja a látogatókat. A felhasználói élményt és szokásokat szem előtt tartva szükséges kialakítani, így például ma már a reszponzív kialakítás alapvető elvárás a weboldalakkal szemben, de a könnyű navigáció is jogos igény.
A felhasználói navigációt segítik, a vevővé válás útját jelölik ki számukra az interaktív elemek, a CTA gombok, az űrlapok, az animációk.
A kreatív tartalom jelentősége
A kialakítás után is folyamatos munka van egy weboldallal annak érdekében, hogy pénzt termeljen, ugyanis rendszeresen értékes tartalmakkal kell ellátni annak érdekében, hogy fenntartsuk a potenciális vevők figyelmét, információkkal lássuk el őket, hogy a keresőkben előkelő helyen szerepeljen.
A tartalom azonban nem kizárólag szöveges tartalmakat jelent, ugyanis az ember vizuális lény, így sokkal jobban megragadja a figyelmét egy kép, egy videó, egy animáció.
Az egyedi arculat fontos, ez segít kitűnni a tömegből, felismerhetővé tenni, ez adja a felejthetetlen első benyomást, ezért bízd profikra a weboldalad elkészítését!
Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő: ideastyle.hu
Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják az olvasóink Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek egy hónapig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát.