A TikTok és a webáruházad marketingje összekapcsolható. Köztudott, hogy az online kereskedelemben is nagyon lényeges a megfelelő marketinges megoldások bevetése. Ilyen megoldást jelenthet a TikTok is – mutatjuk, hogyan.

TikTok a kötelezően alkalmazandó közösségimédia-platformok egyike


A Webáruház készítés árak a webáruház keresőoptimalizálás során kiemelt figyelmet fordít a megfelelő marketingstratégiák releváns alkalmazására. Magyarországon eddig két olyan közösségi média platform volt, amelyek használata minden webshop számára előnyöket tartogatott: ez a Facebook és az Instagram. Azonban egyre többen fedezik fel a TikTokban rejlő lehetőségeket is.

Mi a TikTok titka?

A TikTok rövid videókra épülő közösségimédia-oldal, aminek a sikere talán abban rejlik, hogy az 1-2 perces videókat nem tart sokáig megnézni, így egy felhasználó a szabadidejében sokat tud informálódni belőlük. 

Webáruházas szempontból a TikToknak az a nagy előnye, hogy elsősorban a fiatalabb korosztály használja, így könnyebb hozzájuk eljutni az üzenetekkel. Ez minden webshop számára hatalmas lehetőségeket tartogat, hiszen a fiatalok azok, akik bátrabban és gyakrabban vásárolnak az interneten, mint az idősebbek. Amennyiben sikerül belőlük visszatérő vásárlót generálni, akkor évekig, évtizedekig lehet bevételeket szerezni a rendeléseik által. A TikTok a vállalkozások számára is ingyenes, sok hasznos statisztikai funkcióval rendelkezik, ezekkel pedig átfogó képet kaphatsz a TikTok oldalad eredményeiről, működéséről.

A TikTok adta lehetőségek webshop esetén

Mivel a szóban forgó oldal videókra épül, így a webshopodat, vállalkozásodat is videók által tudod népszerűsíteni, ezekkel tudsz követőket szerezni. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy videókat kell készítened. Ez elsőre nehéz feladatnak tűnhet, de egy okostelefon segítségével ma már még csak beruháznod sem kell az első videók elkészítéséhez drágább speciális eszközökbe.

A videók könnyebben eljuttatják a webáruházad hírét a potenciális vásárlókhoz a trendeknek és a „Neked” menüpont használatának eredményeképpen. Semmiképpen nem célszerű 7-8 perces videókat készíteni, mert ezek nem lesznek közkedveltek. Gondolkozz inkább 30-60 másodpercben és minőségi tartalomban.

Kérj és megadatik!

Ne felejtsd el a videók végén a közönségedet megkérni arra, hogy lájkolják, népszerűsítsék, osszák meg a videót. Ezzel könnyebben tudsz eljutni másokhoz is, a webáruházad ismertebbé, a termékeid pedig keresettebbé válnak. Ez növelni tudja a bevételeidet, és a vállalkozásod sikerét, ami lényegében az elérendő céljaid egyike.

A Facebook és az Instagram mellett rövidesen a TikTok is egy olyan közösségimédia-oldal lesz, amivel a webáruházaknak is számolniuk kell. A videók elkészítése igaz, hogy nem olyan egyszerű, mint a céges Facebook oldalad rendszeres karbantartása, de, ha kellőképpen belemerülsz a témába, az eredmények nem maradnak el.

Integráld te is a TikTok használatát webáruházad marketingjébe, és érd el a vásárlóidat minél hamarabb!

Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a webaruhazkeszitesarak.hu oldalt működtető cég. Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják olvasóink a Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek sokáig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak.