Manapság már gyakorlatilag bárki létrehozhat egy céget, de attól még nem válik automatikusan megbízhatóvá sem az üzleti életben, sem az online világban. Ehhez először bizonyítania kell! Számos módja van annak, hogy ezt megtegyék, és annak is, hogy ezt a leendő üzleti partnereik tudtára adják.

Mitől lesz egy cég megbízható?

Amikor a megbízhatóságról beszélünk, akkor sokan a szavahihetőségre gondolnak. És nem is állnak messze a valóságtól. Természetesen ez ugyanúgy része az üzleti életnek, mint a magánéletnek. Elvégre a vállalatokat is emberek vezetik, akik ugyanúgy tudnak ígérni, majd betartani vagy épp nem betartani azt.

De azért vannak ennél szofisztikáltabb megközelítései, sőt bizonyítékai is a megbízhatóságnak. Elég, ha csak megnézzük az Itnav alábbi tanúsítványát: http://www.itnav.hu/tanusitvany-az-uzleti-elet-egyik-legmegbizhatobb-szereplojenek. Kellenek az ilyen, független, külső cégek által kiállított tanúsítványok, melyek egyfajta sztenderdet alakítanak ki az üzleti életben. Akinek sikerül megszereznie ezeket, az garantáltan már letett valamit az asztalra a megbízhatóság terén.

A pénzügyi megbízhatóság

A legtöbb tanúsítvány nem feltétlenül a személyes ígéretek betartására fókuszál, hanem ennél sokkal kézenfekvőbb, ellenőrizhetőbb dolgokat figyel. Ilyen például a pénzügyi stabilitás, mely sarokköve minden cégnek.

Azok a vállalatok, amelyek nem képesek egy stabil működést biztosító pénzügyi hátteret felépíteni, tele lesznek bizonytalansággal. Nem véletlen szeretik a cégvezetők elsősorban kiszámítható, tervezhető fix kiadásokkal teletűzdelni a pénzügyi terveiket. Ezekkel jól lehet tervezni, kiszámíthatóságot biztosítanak.

Ha viszont sok a változó, a bizonytalan tétel, akkor csak úgy lehet stabil a cég, ha hatalmas pénzügyi tőkével rendelkezik. De még ez sem biztosítja a profitábilis működésre.

Az online világban kiemelkedően fontos a megbízhatóság

Az internet térhódításának köszönhetően ma már gombamód szaporodnak a különböző weboldalak, webáruházak, valamint az ezeket működtető cégek is. De sajnos a csalók, a megtévesztő oldalak is sok területen jelen vannak. Ezért is kiemelkedően fontos, hogy tudjuk mennyire megbízható egy cég és egy oldal.

Erre is jó a már említett tanúsítvány. Valamint az olyan valódi ügyfélvélemények, melyből sok van, és valódi emberek által lettek írva például a Google vagy a Facebook felületén, saját fiókjukba belépve, nevüket adva a véleményükhöz.

Az üzleti élet szereplői nem kegyelmeznek a megbízhatatlan cégeknek

Bár nagyon sok a megbízható cég, sajnos mindig akad olyan szereplő a piacon, akiről ez nem mondható el. Szerencsére a piaci és iparági önreflexió is működik. És ez az ott résztvevő cégek érdeke is. Ha valaki eljátssza a bizalmat, nem teljesít, vagy nem úgy, ahogy kellene, akkor annak hamar híre megy. Erre tehát figyelnie kell minden vállalatnak!

A megbízhatóság nem egy adott pillanatra vonatkozik, hanem folyamatos kiváló teljesítmény eredménye. Épp ezért ki kell érdemelni.

Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő: itnav.hu

Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják az olvasóink Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek egy hónapig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát.