Balázs jót ebédelt, aztán fizetni akart a szigetszentmiklósi étteremben. A vendéglős azonban véletlenül elütötte az összeget és 4 ezer helyett 84 ezer került a számlára. Mivel bankkártyával fizetett a vendég nem vette észre, hogy mi történt. A vendéglős a nap végén vette észre a hibát és a Facebookon keresni kezdte a megkárosított vendéget. Nemrég B. Balázs előkerült, és üzent a vendéglősnek.

Többet vontak le a bankszámlájáról

Balázs rendszeres vendég a szigetszentmiklósi étteremben. Legutóbb is jót evett, majd a számlát kérte. A pincér hozta a bankkártya terminált, de véletlenül elütötte az összeget. Így Balázs a 4 ezres ebédért 84 ezret fizetett. Mivel nem kapott fizetési értesítést sms-ban a bankjától, nem vette észre, hogy a kelleténél sokkal többet csippantottak le a kártyájáról. A Kékvillogó legfrissebb híreit ide kattintva éred el! A Facebookon már 341 ezernél is többen követnek minket.

Este vették észre a hibát

Hrubos Péter már több mint 7 éve vezeti szigetszentmiklósi éttermét, ahol ő maga is aktívan kiveszi a részét a munkában. Az étterem tulajdonosa a hétfő esti záráskor döbbenten tapasztalta, hogy valami nem stimmel, így azonnal nekiesett, hogy kiderítse mi okozza az eltérést.

 

Rossz összeg

“Aznap én dolgoztam és egy 3990 forintos végösszeg helyett véletlenül 83990 forintot ütöttem be a bankkártya terminálba, amit sem én, sem a vendégem nem vett észre — mesélte Péter a Ripoostnak.  

A forgalmas napokon már 200 ezernél is többen olvassák a Kékvillogó.hu hírportált. Ezzel Magyarország Top 11 hírportálja közé kerültünk. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint az Origo, Index, Telex, Blikk, 24.hu vagy az RTL KLUB és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most Te is minket olvasol! Részletek itt. A legfrissebb cikkeinket ide kattintva éred el!

Bosszantotta a malőr

A vendéglőst annyira bosszantotta az eset, hogy még aznap este megosztott egy bejegyzést az étterme Facebook-oldalán, hátha megtalálja a megkárosított vendéget. Péternek másnap reggel első dolga volt, hogy felkeresse a könyvelőjét, hogy kiderítsék, kié lehet a SZÉP-kártyához tartozó számlaszám. 

Becsületes vendéglátós

Kiderült, hogy a véletlenül megkárosított férfit B. Balázsnak hívják, ezután a vendéglős égen földön keresi kezdte. Péter könyvelője azonnal felvette a kapcsolatot Balázs bankjával, így már szerdán visszautalták a számlájára a különbözetet. A becsületes vendéglátós azonban akkor lenne a legboldogabb, ha személyesen is elnézést kérhetne Balázstól az okozott kellemetlenség miatt.

Vendég egy tésztára

“Az a minimum, hogy Balázs a legközelebbi alkalommal a vendégem egy óriási adag tésztára” – mondta nevetve Péter, aki abban bízik, hogy a vendége mielőbb felkeresi, bár szerinte a több ezres megosztás ellenére könnyen előfordulhat, hogy vendége még mindig semmit sem sejt abból a felhajtásból, ami körülötte van. Végül kiderült, hogy ez nem így van.

Előkerült a vendég és ezt üzeni

A véletlenül megkárosított vendég, B. Balázs a Facebook segítségével előkerült és ezt írta a vendéglősnek: „Most olvastam egy cikket és magamra ismertem. Rendszeres vásárlód vagyok, köszönöm a becsületességed. Megnéztem és a teljes összeg visszakerült a számlámra. Nyugodtalan vedd fel velem a kapcsolatot” – üzente Balázs a vendéglősnek.

Szent a béke

Vélhetően a szigetszentmiklósi étterem törzsvendége már le is ette Péter felajánlását, jó ebédelt és szent a béke a vendéglős és vendége között. Talán Balázs azóta bekapcsolta bankjának az sms küldő szolgáltatását, hogy minden fizetésnél azonnal tudja, hogy ténylegesen mennyi pénzt vontak le a számlájáról. A Kékvillogó legfrissebb híreit ide kattintva éred el! A Facebookon már 341 ezernél is többen követnek minket.

Kiemelt kép: illusztráció, nem a szóban forgó étteremben készült