Számos hotel jelentős forgalmat bonyolít rendezvényhelyszín biztosítása révén, és ezáltal nemcsak a hagyományos vendégforgalom mellett nem használt tereket hasznosítja, hanem a vendégforgalmat is fellendíti.
Az üzleti konferenciákat általában hét közben, míg a banketteket, esküvőket és egyéb, jellemzően baráti, családi eseményeket hétvégén bonyolítják, ezzel a szálloda kihasználtságát kiegyensúlyozzák. Azonban a rendezvények megtartásának sajátos feltételei vannak, amelyekhez rugalmasságra van szükség. Melyek az alkalmilag nagyszámú vendég fogadására alkalmas bútorok? Hogyan válassza ki a megfelelőt?
Milyen az ideális rendezvényhelyszín?
Az ideális rendezvényhelyszín az igénybe vevő oldaláról megfelelő méretű, kedvező árú, és még magas minőségű szolgáltatások is társulnak hozzá. A helyszínt biztosító szálloda pedig akkor tudja ezt biztosítani, ha erre alkalmas teremmel, a Dublino-nál elérhető konferenciabútorokkal és technikai háttérrel rendelkezik.
A konferenciaterem bútorainak mozgatását gyorsan és biztonságosan kell elvégezni, hogy a bútorokban ne keletkezzen kár, és az azok mozgatásával megbízott alkalmazottak ne sérüljenek meg.
A konferenciaterem bútorai jellemzően asztalokból és székekből állnak. Szükség lehet egyéb kiegészítőkre is, például képernyőkre, kivetítőkre vagy vizuális és hangberendezésekre. Ha azonban szállodájában rendez konferenciákat, akkor a bútorokat az egyes konferenciák és a résztvevők igényeihez legjobban igazodva kell biztosítania.
A rendezvények szervezésének feltételei
Az egyik legfontosabb dolog, amit a bútorok kiválasztásakor figyelembe kell venni, az a rendelkezésre álló helyiség mérete, kapacitása. Annak érdekében, hogy a terem rugalmas és könnyen használható maradjon, jó ötlet lehet moduláris, többcélú bútorokat, például összecsukható asztalokat és egymásra rakható székeket használni.
Természetesen a helyiséget használók száma is meghatározza a használható bútorokat, azok elhelyezését. A zsúfoltságot kényelmi és biztonsági okokból is kerülni kell. Ahogy az sem mindegy, hogy a felhasználók ülni vagy állni fognak-e a helyiségben, illetve szükségük lesz-e számítógépre, elektromos csatlakozókra, lesznek-e prezentációk, vetítések.
De a rendezvény típusa is meghatározó lehet a berendezés stílusának kiválasztásakor, ugyanis mást igényel egy üzleti konferencia, mint például egy esküvő vagy szalagavató.
Konferenciatermi berendezések
A rakásolható székek, összecsukható asztalok könnyűek, erősek, egyszerűen szállíthatóak, és segítségükkel költséghatékonyan és praktikusan berendezhető minden helyszín. Tárolásuk kisebb helyiségben is megoldható, azonban a mozgatásuk időigényes lehet. A bútorok kulcsszerepet játszanak abban, hogy a látogatóknak egyedi, felejthetetlen és kényelmes tartózkodást biztosítsanak, így kiválasztásuk körültekintést igényel.
Számtalan stílusú, a helyszín stílusához legjobban illő szék és asztal közül választhat.