Továbbra is letartóztatásban maradhat az a 33 éves férfi, aki egy 26 éves biciklis halálát okozta július elsején éjszaka az Árpád hídon.

Maradhat a letartóztatás

A Budapesti 6. és 7. Kerületi Ügyészség arra tett indítványt, hogy a bíróság további három hónappal hosszabbítsa meg a gyanúsított letartóztatását. Az ügyészség határozott álláspontja szerint férfi közlekedés során tanúsított magatartása a közlekedés biztonsága számára olyan mértékű veszélyt jelent, hogy szabadlábon hagyása esetén nem biztosítható az, hogy egy újabb személyi sérüléssel járó közúti baleset ne okozzon – mondta az ügyész. A Kékvillogó.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!

Tagadta a versenyzést

A 33 éves férfi beismerte a bűnösségét, de tagadta a versenyzést a vallomásában. Sajtóhírek szerint azt elismerte, hogy gyorsan ment, de állítása szerint csak azért taposott bele a gázba, mert túl közel ért hozzá a mögötte gyorsan jövő autó.

A forgalmas napokon már 200 ezernél is többen olvassák a Kékvillogó.hu hírportált. Ezzel Magyarország Top 11 hírportálja közé kerültünk. Olyan portálokkal vagyunk egy listán, mint az Origo, Index, Telex, Blikk, 24.hu vagy az RTL KLUB és a TV2 weboldalai. Köszönjük, hogy most Te is minket olvasol! Részletek itt.

Brutális baleset

Ahogyan azt elsők között megírtuk, halálos kimenetelű közlekedési baleset történt az Árpád hídon. Egy útpadkának vágódó Mercedes egy szabályosan, a biciklisávon tekerő kerékpárost elgázolt, amelynek következtében a biciklis életét vesztette.

Spontán versenyből lett a tragédia

Három autó, egy Mercedes és két BMW spontán versengeni kezdett egymással a közúton. Ez vezetett végül a halálos balesethez, mondta el Balogh Ádám rendőr ezredes, a BRFK Közlekedésrendészeti Főosztály vezetője.

Már korábban megkezdődött a versengés

A közúti versenyzés a Róbert Károly Körúton vette kezdetét. Ekkor 0:41 perc volt, a RACE-001-es rendszámú sportautó haladt az élen. Vezetője megcsúszott, ezt követően elvesztette az uralmát a kocsi fölött és nekicsapódott a szalagkorlátnak. Pont akkor tekert át a hídon egy biciklis, amikor a 690 lóerős Mercedes a szalagkorlátnak ütközött. Egy 26 éves férfi ült a kerékpáron, aki a balesetben két végtagját is elvesztette. Bár kórházba szállították, az életét már nem tudták megmenteni.

Felborult a Mercedes

A sportkocsi miután felborult, 70 méteren át pörgött a tetején. Végül a másodjára érkező BMW-be csapódott be. Az igazságügyi szakértői vélemény alapján legalább 137 km/h-val közlekedett a Mercedes ott, ahol legfeljebb 70-nel mehetett volna.

Végigsírta a tárgyalást

A Blikk információi szerint a magas, vékony testalkatú férfi teljesen összetört, végigsírta a tárgyalását. Ahogy a rendőrségi kihallgatásán, úgy a bíróságon is azt állította, hogy nem versenyeztek a hídon. Egyébként pedig a sajnálatát is kifejezte. Az autók közúti versenyzését rögzítették a térfigyelő kamerák. A baleset pillanatát is felvették. A rendőrség a nyilvánosság elé tárta a megdöbbentő képsorokat, amiket itt tekinthetnek meg.

Erős és gyors

Minden idők legerősebb és leggyorsabb Mercedes E-osztályaként mutatták be 2016 végén a német autómárka E63 AMG S típusú járművét. E típus egyik példánya volt részese szombatra virradóra annak a horrorbalesetnek, ami egy szabályosan közlekedő kerékpáros halálát okozta az Árpád hídon.

150-nel száguldott

Egy igazságügyi szakértő szerint az autós 130–150 kilométer/órás sebességgel száguldozhatott, mielőtt átszakította a szalagkorlátot. Mint kiderült, a baleset egyik főszereplője a RACE-001-es rendszámú Mercedest vezette, amivel pillanatok alatt el lehet érni a 150 kilométer/órás sebességet.

Több eljárás folyik ellene

A vétkes sofőr ellen jelenleg is több eljárás folyik közlekedési szabálysértés miatt, 13 büntetőpontja van már. 18 pontnál automatikusan bevonják a jogosítványt 6 hónapra. A Mercedese nem egyszerű utcai autó volt, hanem egy 690 lóerősre tuningolt sportgép. Amikor elütötte a kerékpárost, legalább 137 km/órás sebességgel száguldott az Árpád hídon. A Kékvillogó.hu legfrissebb híreit ide kattintva éred el!

Kiemelt kép: Helyszíni felvétel – Forrás: G.K.