A modern világban rendkívül nehéz az egészséges életmód fenntartása, hiszen, még ha oda is figyelünk a táplálkozásunkra, eleget mozgunk, akkor is kárt tehet bennünk a rengeteg stressz, ami a mindennapok során minket ér.
A cégvezetők különösen nehéz helyzetben vannak, hiszen egy vállalkozás működtetése kapcsán számtalan feszült pillanatot élnek át. Ilyen lehet az is, amikor nem úgy jönnek a vásárlók, ahogyan azt szeretnék. Erre szerencsére van megoldás, hiszen a keresőoptimalizálással stabilizálható a webforgalom, tehát elbúcsúzhatunk egy állandó stresszforrástól. Ha bele akarsz vágni a folyamatba, mindenképp egy seo audit legyen az első lépés – a továbbiakban elmondjuk, miért.
Tervezés nélkül nincsenek eredmények
A keresőoptimalizálás egy rendkívül összetett folyamat, hiszen gyakorlatilag ide tartozik minden olyan tevékenység, mely a weboldalunk jobb Google helyezéseinek megszerzését szolgálja.
A SEO nagyon hatékony lehet a vevőszerzésben, de csak akkor, hogyha egy alaposan átgondolt, precízen kialakított stratégia szerint végzed el a szükséges lépéseket. A keresőoptimalizálás audit pontosan ezt a célt szolgálja: rámutat a javítandó területekre, hiányosságokra, így át fogod látni, mit kell tenned a siker érdekében.
Ebből áll a SEO audit
A szakemberek által végzett részletes elemzés kulcsfontosságú része a keresőoptimalizálásnak. Az alábbiakban összeszedtük, pontosan miket ellenőriznek a szakértők, így jobban el tudod majd képzelni, mire számíthatsz a szolgáltatás igénybevétele során.
- Kulcsszókutatás és versenytárs–elemzés: ebben a részben a teljes piacot megvizsgálják a szakemberek. Célja, hogy kiderüljön, milyen hiányosságaid vannak a konkurensekkel szemben, illetve a legjobb kulcsszavak kiválasztását is segíti.
- Technikai SEO audit: a jó helyezések megszerzéséhez elengedhetetlen, hogy a weboldalad technikai háttere makulátlan legyen. Ebben a fázisban ezeket ellenőrzik, így pontosan tudni fogod, mit és hogyan kell módosítanod ahhoz, hogy a Google jobban értékelje a honlapod.
- On-page SEO elemzés: az oldalad szöveges tartalma kulcsfontosságú a keresőmotorok szemében, így az audit során ezeket is részletesen át fogják vizsgálni.
- Off-page SEO elemzés: itt a weblapod linkhátterét elemzik, hiszen megfelelő háttérhivatkozások nélkül nem igazán lehet előkelő helyet megszerezni találati listán.
- Felhasználói élmény ellenőrzése: a látogatók benyomása lényeges, hiszen hatalmas szerepe van az érdeklődők vásárlóvá konvertálásában.
Válaszd a stabil megoldásokat!
A hosszú távú stressz a tönkreteszi az életet, és ebbe nem szabad beletörődnöd akkor sem, ha saját vállalkozást vezetsz.
Válassz inkább olyan marketingmódszert, mellyel stabilizálhatod a weboldalad forgalmát, és elkerülheted az állandó idegeskedést és álmatlan éjszakákat. A keresőoptimalizálás kiváló választás e célra. Ha tetszik a megoldás, jelentkezz mielőbb egy részletes auditra!
Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a markestic.com oldalt működtető cég.