Június 14-én kerül megrendezésre a 3. CE-Connector Days, ezúttal online. Az eseményen való részvétel lehetősége mind a startupperek, mind a startup ökoszisztéma építők és befektetők, mind az állami szereplők előtt nyitva áll.

A vitaindító előadásokon üzleti tervezésről, piacra lépésről, tőkebevonásról, vagyis olyan témákról lesz szó, melyek minden startupper érdeklődésére számot tartanak. A vitaindító után egy, a kiégés elkerülését segítő, gyakorlati szemléletű prezentációt hallgathatnak meg a résztvevők – az előadás kifejezetten a startup dolgozók és startup alapítók problémáira fókuszál.

Ezután a program a CE-Connector projekt legfontosabb tanulságainak összegzésével, valamint a projekt révén elérhető lehetőségek és szolgáltatások bemutatásával folytatódik. A CE-Connector kifejezett célja a korai fázisú, Közép-európai startup vállalkozások támogatása, elősorban a tőkebefektetés, a forrásbevonás elősegítése által.

A szekciót egy gyakorlat-fókuszú program zárja, melynek középpontjában a LinkedIn áll. A résztvevők olyan kérdésekre kapnak szakértői válaszokat, mint például: „Hogy néz ki az ideális LinkedIn profil?” „Hogyan kamatoztassuk a LinkedIn által nyújtott potenciális befektetőkkel való találkozás elvi lehetőségét a gyakorlatban?” „Mi alapján válasszuk ki a befektetőt és milyen módon szólítsuk meg?” „Melyek azok az információk, amelyeket nyilvános posztban érdemes közzétenni, és melyek azok, amelyeket privát üzenetben?

A második szekciót egy kerekasztal-beszélgetés nyitja, melynek keretében sor kerül a projekt országos és nemzetközi téren elért eredményeinek bemutatására, valamint a cselekvési tervek és a projekt segítségével megvalósult tevékenységek gyors összegzésére. Ugyanitt és ugyanekkor lehetőség lesz az állami szereplők, valamint a startup ökoszisztéma építők közötti a kölcsönös tudásmegosztásra is.

A régió vezető tanácsadóit és ismert coach-okat felvonultató, ingyenesen látogatható esemény remek lehetőséget biztosít a startup gazdaságban érdekelt szereplők számára az értékes tapasztalatcserére, a vélemények, ötletek megvitatására, megosztására.

Ha érdeklődik a program iránt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és igényeljen meghívót az alábbi linkre kattintva!

https://www.linkedin.com/events/3ndce-connectordays6933060872147763200/

A CE-Connector projekt részleteiről az alábbi honlapon tájékozódhat:

https://www.k2m.club/ce-connector-504597-650971.html

Program

3. CE-Connector Days – 2022. június 14. ONLINE

10:00 A résztvevők köszöntése és a CE-Connector ACIF rövid bemutatása

10:20 Vitaindító előadások (20 perc/előadás)

Az üzleti terv és a piaci stratégia megvalósítása, valamint a stratégiai befektető megtalálása – Ian Collins előadása (https://www.linkedin.com/in/iancollins2/)

Hogyan ne égjünk ki startup építés közben? A burnout szakértő, Indrek Poldvee kiégéssel kapcsolatos prezentációja, melyben az előadó kitér a befektetés megszerzése utáni legkritikusabb helyzetekre és a személyes tapasztalataira is.  (https://www.linkedin.com/in/indrek-poldvee-sales-marketing-coach/)

11:00: CE-Connector ACIF – moderált vita Ales Pustovrh és Sieglinde Walz részvételével a projekt németországi és szlovéniai megvalósításával összefüggő eredményekről, tapasztalatokról, jó gyakorlatokról és a jövő kihívásairól.

11:45 CE-Connector ACIF élő videó

11:50 Gyorstalpaló a LinkedIn-ben rejlő lehetőségek maximális kihasználása érdekében. Foglalkozásvezető: Sergej Pavljuk (https://www.linkedin.com/in/sergejpavljuk/)

12:30: Az első szakasz vége

CE-CONNECTOR KEREKASZTAL (13:30–15:00)

13:30 CE-Connector ACIF Közép-Európában és országos szinten – gyors összegzés a helyi és nemzetközi tevékenységekről, cselekvési tervekről és eredményekről.

14: 00 Kerekasztal-beszélgetés a közszolgáltatók, üzleti angyalok és a startup ökoszisztéma építők részvételével, a magán-állami befektetések kapcsolatáról, a célcsoport érétkeiről, szempontjairól, a közeljövő kihívásairól.

15:00 A rendezvény vége

Kiadó: EnterCom Goup

Ez a cikk szponzorált tartalom. Kattintson ide, ha Ön is kipróbálná ezt a népszerű hirdetési formát. A hivatalos mérések szerint a Like Company hírportáljait a forgalmas napokon 600 ezer ember olvassa.