Többen tapasztalhattuk már, hogy hiába éreztük úgy, hogy rendkívül jó koncepcióval robbantunk be a piacra, valahogy mégsem elég megnyerő a márkánk. Sokszor nem is hinnénk, hogy a vizuális elemek és a grafika mekkora hatást gyakorolnak a sikerre.
A kreatív megoldások jelentősége
Manapság számtalan eszközünk létezik ahhoz, hogy kapcsolatba lépjünk a potenciális fogyasztóinkkal, és bevéssük a cégünk nevét a köztudatba. Ennek a listának az elején állnak a vizuális kommunikáció komponensei, melyek lehetőséget teremtenek arra, hogy a márka üzenetét kreatív és hatékony módon közvetítsük. Ehhez szükségünk van egy átgondolt és alapos stratégiára, melynek elkészítéséhez a Kluge Marketing szolgáltatásai rengeteg támpontot és segítséget adhatnak.
Az ügyfelek sok esetben a látvány és grafika alapján jegyzik meg a vállalatunkat, ezért valóban fontos, hogy milyen dizájn fogadja őket a weboldalunkon. A formák, a színek, a betűstílus mind szerepet játszanak egy olyan atmoszféra létrehozásában, amelyre fogékony lehet a célközönségünk, illetve amely befolyásolja a márkánkhoz fűződő érzelmeket és attitűdöt. Épp ezért a grafikai tervezés rendkívül lényeges szempont, amelyet érdemes hozzáértő szakemberekre bízni.
Egy nagyszerű grafika beszél helyetted
A cég indulásakor mindannyian megfogalmazunk egy küldetést és egyfajta hitvallást, amely elkísér minket a működés során. Ezt az elgondolást szeretnénk a vásárlóink felé is kinyilatkoztatni, melyhez nagyban hozzájárulnak a grafikus elemek.
Az identitás kialakításának nélkülözhetetlen részei a logó és arculat, hiszen ezek tükrözik a vállalat értékeit, illetve hangsúlyozzák az egyediségét. A teljes koncepcióhoz hozzátartozik a “brandbook” összeállítása, vagyis minden olyan vizuális tartalom rögzítése, amelyeket felhasználunk a kommunikációhoz. Ide sorolhatjuk a reklámgrafikákat, a különféle marketing anyagokat, illusztrációkat és hirdetéseket is.
Az ideális, konzisztens grafika, amely ténylegesen illeszkedik a céghez, képes megszólítani a fogyasztókat. Továbbá kiindulópontként szolgál egy hosszú távon is fenntartható, konverziókon alapuló kapcsolat felépítéséhez, valamint elindíthat a lojalitás és márkahűség kibontakoztatásának útján. Mindez frappáns, emlékezetes ötletekkel párosul, amelyek teret adnak a kreativitásnak.
Ha nem tudod, merre indulj
A vizuális terveket átölelő stratégia megálmodása komoly feladatot jelent, mely gördülékenyebben és effektívebben valósulhat meg, ha egy tapasztalt csapattal dolgozunk együtt.
Ez egy olyan terület, amelynek szintén megvannak a maga buktatói és praktikái. Ebből kifolyólag célszerű olyan szakemberekhez fordulni, akik ismerik a szegmens minden csínját-bínját, és konkrét válaszokat adnak a felmerülő kérdéseinkre, valamint ismerik a sarkalatos pontokat.
Az együttműködés révén elérhetjük a kitűzött céljainkat, és eredményesen kommunikálhatunk a célközönségünkkel, mely elköteleződést és eladásokat generál. Itt az idő, hogy te is belevágj!
Ez a cikk szponzorált tartalom, megrendelő a klugemarketing.hu oldalt működtető cég. Az auditált mérések szerint havonta átlagosan 12 millió alkalommal kattintják olvasóink a Like Company Kft hírportáljait. A támogatott cikkek sokáig címlapon vannak, így a partnereink reklámjait tényleg nagyon sokan látják, ezért hatásosak.